id:stories / notranje oblikovanje

Kjer se oblikovanje razvija (Salone del Mobile 2024)

Spomladi se je naša id:ekipa podala na vznemirljivo pot v svetovno prestolnico mode na največji svetovni sejem pohištva z navdihujočo temo „Where Design Evolves“. Od živahnega sejmišča Rho do očarljivega mestnega središča Milana – naša ekipa se je potopila v vse, kar je ponujal svet pohištva. Raziskovanje prizorišč, zvokov in inovacij Salone del Mobile nas je poživilo, navdihnilo in napolnilo s svežimi idejami, ki smo jih lahko delil z našimi id:prijatelji in id:družino v Ljubljani.

Med obiskom Milana smo z veseljem obiskali nekaj naših partnerskih blagovnih znamk in odkrili izjemne zanimivosti, ki jih radi delimo z vami. V nadaljevanju bomo tako nanizali nekaj poudarkov blagovnih znamk, s katerimi smo se srečali.

bulthaup... there is no kitchen…

Podjetje bulthaup je na očarljivi predstavitvi predstavilo nov sistem pod sloganom »There is No Kitchen« (brez kuhinje). Inovativni vgradni in modularni kuhinjski elementi ter orodja in dodatki so predstavili svež pogled na ustvarjanje prostora, kjer se posamezniki počutijo „kot doma“. Novi sistem, ki temelji na „94 line“, daje prednost človeški perspektivi in z interaktivnimi oblikovalskimi elementi spreminja sobo v smiseln prostor.

Molteni ...italijanska oblikovalska zgodba ...

Kolekcija notranjega pohištva Molteni nas je očarala s prefinjenim oblikovanjem, ki ga je navdihnila milanska arhitekturna briljantnost. Od elegantnih jedilnic s kosi Vincenta Van Duysena do izvrstno urejene sobe „Zgodba italijanskega oblikovanja“, ki obeležuje 90. obletnico blagovne znamke – kolekcija zaznamuje novo poglavje v bogati zgodovini znamke.

 

COR … poseljen prostor

COR je na sejmu predstavil osupljivo novo sedežno garnituro SIWA, ki uteleša koncept oaze, naseljenega prostora, kjer se lahko srečujemo, sporazumevamo in sproščamo. S svojo zasnovo, ki jo navdihuje narava, in harmonično zaobljenostjo SIWA obljublja topel objem in vsakemu prostoru doda eleganco.

Moroso ... neskončna dnevna soba

Moroso made a lasting impression at Milan Design Week by perfecting its Flagship Store on Via Pontaccio to reflect its values and identity. From the captivating window display of the new One Page armchair by Ron Arad to the immersive exploration of the brand’s iconic pieces, Moroso showcased its commitment to iconic design and innovative proposals.

 

Moroso je na milanskem tednu oblikovanja naredil trajen vtis, saj je svojo osrednjo trgovino na Via Pontaccio nadgradil tako, da odraža njegove vrednote in identiteto. Od očarljive izložbe z novim naslonjačem One Page Rona Arada do poglobljenega preučevanja ikoničnih kosov blagovne znamke je Moroso pokazal svojo zavezanost ikoničnemu oblikovanju in inovativnim pobudam.

druge zgodbe